طراحی جامع هویت بصری مجموعه سینمایی پردیس ملت
پایان نامه
- دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - دانشکده هنر و معماری
- نویسنده بیتا شاکرین
- استاد راهنما بهرام کلهرنیا حافظ میرآفتابی
- سال انتشار 1392
چکیده
هویت سازمانی امروزه جزو وظایف اصلی آژانس های تبلیغاتی می باشد . برنامه ریزی ، اجرا ، تولید محتوا بر اساس موضوع کارفرما با نظارت کامل و با اجرای دقیق آن ، انتظاری است که کارفرما از آژانس خواهد داشت . جزئی ترین موضوعات و برنامه ریزی برای اجرای موضوع سفارش می بایست تا آخرین روز برپایی سازمان سفارش دهنده توسط آژانس دیده شده و نسبت به اجرا آن نظارت دقیق صورت گرفته باشد . سعی شده در این پایان نامه گزارش کاملی از شیوه و نحوه اجرا برای این چنین مواردی انجام پذیرد.
منابع مشابه
مصرف فضاهای فرهنگی(مطالعه موردی پردیس سینمایی ملت و آزادی)
این مقاله به مطالعه مصرف فضاهای فرهنگی در شهر تهران می پردازد. فضاهای فرهنگی در تهران به موازات دیگر فضاهای شهر طی دو دهه اخیر شاهد تغییراتی بوده است که در این مقاله سعی شده به ویژگی های فضاهای جدید پرداخته شود. این تغییرات کالبدی، محتوایی و کارکردی است. دو پردیس سینمایی آزادی و ملت، مورد مطالعه این پژوهش است. این پژوهش به شیوه کیفی و با استفاده از دو ابزار مصاحبه و مشاهده صورت گرفته است. در ه...
متن کاملطراحی پردیس سینمایی رشت
فضاها و مراکز اجتماعی و فرهنگی و خدماتی در محیط شهر، به تبع نیازها و فعالیتهای اجتماعی و در راستای تامین آنها بوجود می آید به سخن دیگر مراکز فرهنگی یا اجتماعی، مکان تجمع و یکپارچه کردن اجرای نیازها و فعالیتها در جهت کالبدی کردن و تداوم حیات اجتماعی جامعه شهری است. بی شک یکی از مراکز فرهنگی، اجتماعی مجموعه های سینمائی است. برای ایجاد بستر مناسب جهت مقبولیت اینگونه مراکز باید به شناخت دقیق جنبه...
15 صفحه اولهویت بصری شهری در حیطه ی طراحی گرافیک
امروزه شهرها به مثابهی کالاها یا خدمات، با برخورداری از طرح هویت بصری به اشاعه و متمایزسازی خود پرداختهاند. با در نظر گرفتن این موضوع که طراحی هویت بصری برای شهرها، پدیدهای نوظهور بوده و با توجه به کمبود اطلاعات در این باب، پژوهش حاضر به مطالعهی هویت بصری شهری در حیطهی طراحی گرافیک پرداخته است. رسیدن به چیستیِ هویت شهری و چگونگی بررسی و توصیف عناصر و مؤلفههای تشکیلدهندهی آن و همچنین دست...
متن کاملپردیس سینمایی رشت
چکیده هدف از طراحی مجموعه فوق علاوه بر ایجاد مکانی برای تفریح مردم ، فراهم آوردن مکانی برای هنر دوستان جهت تماشای فیلم با بهترین کیفیت می باشد. سینماهای رشت علیرغم عدم برخورداری از کیفیت مناسب همیشه با تعدادی تماشاچی مواجه بوده است که به علت عدم رضایت از کیفیت سینما تعداد تماشاچیان رو به کاهش است. که البته کیفیت فیلم های ساخته شده نیز در این امر دخیل می باشد. از آنجا که رفتن به سینما صرفاً...
15 صفحه اولطراحی مجموعه سینمایی در شهر تبریز
با توجه به مباحث عنوان شده برای مجموعه سینمایی شهر تبریز عملکردی در دو مقیاس شهری و فرا شهری مطرح می باشد. ساختارهای سوله مانند به علت دارا بودن قابلیت ایجاد انواع صحنه در آنها یکی از بهترین ساختارها برای این منظور به حساب می آیند. در بالاترین مرتبه این سلسله مراتب ،سالن تئاتر شهر قرار میگیرد.مکانی که ارائه دهندگان آن هنر مندانی حرفه ای و متبحر هستند و یا هنرمندانی آماتورند که از سطح هنری بالات...
چیستی هویت بصری ایرانی از منظر گرافیک
سیطره و نفوذ رسانههای جدید که عمدتاً با نرمافزار، تصویر، فونت و موضوع مشترک در حال گسترش است،اگرچه نویدبخش زبان بصری یکدست برای ارتباط آسانتر است، اما این یکدستی زبانی، همواره مخاطراتی چون، به حاشیهراندن یا فراموشی فرهنگهای بصری متنوع جهانی را نیز به دنبال داشته است. در ایران نیز این مخاطرات، با عدم استمرار محتوا و عناصر بصری ایرانی در حوزههای مختلف، چون، مخدوششدن سیمای شهرها، ناپدیدشدن ...
متن کاملمنابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده{@ msg_add @}
نوع سند: پایان نامه
دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - دانشکده هنر و معماری
میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com
copyright © 2015-2023